Mon résultat :
You scored as Grafitti Bridge.
You're Grafitti Bridge Prince. You're very spiritual and believe in the everafter. You trust the earth around you, and know that there is something else.
8O
Have fun

Pareil...on s'fait une bouffe?npg2000 a écrit :Je suis Parade à 100% et Musicology à 100% aussi...

Ca s'est joué sur la question subsidiaire je pense. Graffiti Bridge est ex aequo avec 5 autres periodes. J'aurais plus penché vers Parade, vu que je suis un mec super-marrant.Gyzmo a écrit ::lol: :lol: :lol: C'est con la vie parfoisChak a écrit :You scored as a Grafitti Bridge
Heu,,pas sur la tête, je

Deux ans après :Nikko95 a écrit :You scored as Musicology Prince.
You're the new Musicology Prince. You're laid back and love to show that you still rock. It's all about the future to you. You also don't curse, talk dirty, or throw up fingers.

aprilinparis7 a écrit :@The Word:
"You're the Sign'O'The Times Prince..." "...You love to keep everyone guessing."
Avec un pseudo comme le tien cette derniere phrase est on ne peut plus appropriee
SO?
Nous diras-tu un jour what's the Word? The Word?

Miss Tracy a écrit :Les filles...et les garçons aussi, si ça les fait rire...celui ci n'est pas non plus!
http://quizfarm.com/quizzes/new/purplev ... g-are-you/
You Scored as Apollonia
You are Apollonia. Sexy co-star of Purple Rain, you are in control of your sexuality. You can make a man/woman swelter.
Certes un peu exagéré, mais je prends :lol: