Prince To Headline Glastonbury 2011?
by Archna on 14/08/2010
British festival mogul Michael Eavis has sparked rumours he’s landed Prince as the prestigiousheadline act for next year’s Glastonbury festival.
Eavis admits he is delighted after inking a deal with an iconic American musician to top the bill on the Sunday night of the famous event in Somerset, England next year.
He has refused to confirm the identity of the headline act – but music industry insiders are adamant the mystery guest is either the iconic Prince or Madonna.
Eavis tells Britain’s Heart Radio,
We’ve got two out of three headliners already sorted. There’s American artists that I’ve been wanting to have for years and yonks… so it’s confirmed. I can’t tell you who it is. I really cannot tell you who it is!… It’s so good though, I’m so thrilled about it.”
*We would definitely break our Glastonbury cherry and camp in the mud for Prince!!!*
traduction rapide:
Eavis Sparks rumeurs Glastonbury Prince
le boss du festival anglais glastonbury Michael Eavis a suscité des rumeurs, il évoque PRINCE en téte de liste prestigieuse pour l'année prochaine (11)
. Eavis admet qu'il est ravi , après un accord avec un musicien américain emblématique pour le dimanche soir du concert célèbre dans le Somerset, en Angleterre l'année prochaine.(juin)
Il a refusé de confirmer l'identité -, mais les initiés de l'industrie musicale sont catégoriques sur l'invité mystère c est soit Prince soit Madonna.
" Eavis raconte a la Grande-Bretagne Heart Radio, «Nous avons deux des trois têtes d'affiche déjà triés. Il ya des artistes américains que j'ai envie d'avoir depuis des années et yonks (âges) ... il est donc confirmé. Je ne peux pas vous dire qui il est. Je ne peux vraiment pas vous dire qui il est! ... C'est si bon, toutefois, je suis tellement heureux de la chose!!!!.
a suivre....
et comme glastonbury n'est pas trés éloigné pour nous les français (surtout ceux de belgique dt je suis,ça me fait qq 400kms en tout )faudrait suivre cette info de prés..