Opening Act: Janelle Monae

Toutes les infos et reports, organisation & déplacements pour les concerts de Prince en 2012
Répondre
Avatar du membre
npg2000
Official Member
Official Member
Messages : 1413
Enregistré le : 17 avril 2002, 19:47
Localisation : Paris 17

29 avril 2012, 10:42

http://www.pedestrian.tv/music/news/jan ... /73614.htm
In addition to her VIVID Live appearance with the ArchAndroid Orchestra at the Sydney Opera House, sci-fi-R&B-soul-pop-funk-rap-rock revivalist Janelle Monáe has pretty much revealed she'll also be the support act for Prince on his Welcome 2 Australia tour. Having previously supported Prince on his Welcome 2 America tour and with her own dynamic live presence that has seen her dubbed as the natural successor to Prince, Monae's role as support act is a pretty perfect fit and should make for a pretty spectacular evening of in-the-round cinematic stadium concert excellence.

Earlier this morning, Monáe tweeted the following, attached to a SoundCloud track with a blurb reading:

Here is the latest rehearsal jam from PRINCE & THE NPG. We have been waiting to share this with you and now, we finally can!!
As we first told you about late last week, this is Prince's musical response to Terry Lewis asking if Prince needed an opening act for his upcoming Australian Tour and was also sent to Paul Peterson of Fdeluxe (Formerly The Family) before anyone else.
We promised you that it is hot, funky, dirty, and will leave you in puddle of sweat.
We want to thank PRINCE for sending this to us! The rehearsal jam features "Mutiny" and....."Ice Cream Castles"....
We are loving it and digging it big time! Australia, are you ready? Good Gawd!
As we said over the weekend, Janelle Monae and Deliah are possible opening acts for Prince's "Welcome 2 Australia" leg of the tour. Will anyone else be coming along?
So what do U guys think of the latest rehearsal jam?-DocFB
Diagnosis: 1, 2, 3, 4, EVERYBODY ON THE DANCE FLOOR!!!
Image
Avatar du membre
Ben Grim
Official Member
Official Member
Messages : 1088
Enregistré le : 10 octobre 2003, 11:50
fan depuis : 1991
Localisation : Toulouse
Contact :

29 avril 2012, 14:29

Si elle pouvait le suivre en France, ce serait cool, ça me convaincrait définitivement de faire un effort de déplacement faute de super album princier ou de groupe génial (provincial pantouflard avec famille nombreuse sans trop de possibilité de garde :rouge: ).

Déjà Sharon Jones ça me tentait bien, mais le Stade de France, c'était rédhibitoire pour moi.

Ben Grim
More candy 4 u
Official Member
Official Member
Messages : 3959
Enregistré le : 10 juillet 2010, 12:37
fan depuis : le film purple rain

30 avril 2012, 09:58

Sharon Jones tu aurais pu venir l'applaudir au sdf ,c'est pas la place qui manquait ,vu que le public est arrivé juste aprés sa presta (trés tonique :dance4me: ) :/
" The time I burned my guitar it was like a sacrifice. You sacrifice the things you love. I love my guitar". Jimi Hendrix
Avatar du membre
Ben Grim
Official Member
Official Member
Messages : 1088
Enregistré le : 10 octobre 2003, 11:50
fan depuis : 1991
Localisation : Toulouse
Contact :

30 avril 2012, 20:53

Bah c'était pas un problème de place. Je n'aime pas trop les concerts en plein air et encore moins dans un grand stade. Question de goût !

Ceci dit, si j'avais habité Paris, je serais venu, mais étant à Toulouse, j'avais trop de contre argument pour faire le déplacement.

Ben Grim
alexoneal
Official Member
Official Member
Messages : 2277
Enregistré le : 27 juillet 2010, 17:22
fan depuis : 1984

25 mai 2012, 22:28

A peine arrivée à Sydney , elle fait déjà la une du "Sydney Morning Herald"...



https://twitter.com/#!/JanelleMonae/sta ... 9021235205
RnRFunky
Répondre

Retourner vers « Welcome 2 ..... - 2012 »